Market Strategy
Naši klienti potřebují realizovat velké strategické studie:
- Aby porozuměli tomu, jak se postoje promítají do chování spotřebitelů, ze kterého se může stát i zvyk
- Aby zmapovali, jak se tyto postoje a chování mění v různých segmentech trhu
- V neposlední řadě k využití všech příležitostí pro nabídku výrobků a služeb spotřebitelům:
- Prodat jim něco, co dosud nikdy nepoužívali
- Nabídnout jim alternativu k jejich obvyklému produktu
- Prodat jim více, než dosud kupovali
Úspěšný business plán se tvoří na základě porozumění struktuře poptávky. Kvalitní segmentace trhu znamená:
- Definovat silná východiska znalosti o kategorii, jejích spotřebitelích a existujících značkách
- Nacházet příležitosti pro inovace a repositioning
- Zvyšovat prodeje pomocí zvýšení spotřeby již existujících zákazníků nebo určit nové skupiny spotřebitelů nebo příležitosti spotřeby s vyššími potenciály prodeje